kila bebis :D

hejhej , blir inte bilder men text :D
Red Barbacka i alla gångarter , gick jätte bra faktikst (: <3333
stolt över lilla tjockis bebiiis kila :D
hon tkr iaf om hästgodiiiset ;) <3
imorgon följer sofia  med mig hem efter skolan vi väntar på pappa som hämtar oss o skjutsar te stallet :D antingen rider jag med sadel :/ på ridbanan lr ut i skogen (; <3
pappa ville inte att ja rider barbacka utan martina -.- bara för att jag ite  har en bra  balans xD
aja kmr väl bilder imorgon  lovar att de iaf blir en ny bild xD <3
              

 
          

godmorgon :P

hejhej :)
ska gå till skolan snart..
sen rida kila så kanske kmr bilder ikv..

aja hejdå ,
"långt inlägg?"                                      



              

tjenis :D<3


hej , igen :)<3
tänkte att kila skulle få smaka på hästgodiset imorgon , tre små påsar för 30 kr :P
Vanilj (?) Örter och äpple tog jag :P
ska försöka skriva inlägg 2 ggr om dagen..
men har rätt hyfsat med läsare men inte kommentarer :o
kom igen nu !
aja puss (:

im back!

hey :d
im back :D
ska försöka vara aktiv nu :D
i lördags var man på StockholmHorseShow med Elinne :D skit kul <3
köpte bara ; hästgodis och fick hon som skriver " Min häst" auotograf :P
sen´Vann Malin B andra hoppningen (:
sen tåg hem på söndagen . sen stallet och mocka o fixa hö ^^
fotade lite men vart inte så bra bilder men,. lägger upp nåra
sen får ni ngn bild från när jah & Martina red (:
sen fotat på tåget , sen från stallet :D

och imorgon ska ja rida Kila (: <3
redigerar vissa bilder lite..

den bilden från globen kom längst upp för den e elak xd
// fannyy






simpsons xD

hejhej (:
sitter och tittar på simpsom (aa
idah har man inte gjort så mkt ,
skrev inge igår (?)
tror jag inte.. ;$
imorn ska jag rida Kila , kanske en liten barbacka tur får se vädret och va martina tkr ..

bilder kke tas 8)



he where always on my mind..

tjena :D nu äe ja inte så aktiv känner jag men..
finns på fanny börjesson @ facebook
red kila igår
vi fixade henne efter att fått väntat i ett tag för dom va skit busiga i hagen gick inte fånga in dom xD
sen red vi ner till martinas stall , fixade Fjalar , sen red vi på banan
gick faktikst bra , hade jättefin lugn galopp på kila och det brukar inte gå så bra men :)
bilder kmr på bdb ngn dag..
@fannyborjesson

hejdå :d
<3


JAY VINNER IDOL :D

jag sugerpå att komma på rubriker :/

hej :d
red igår , gick jättebra faktikst ;)<3
ska rida om två timmar , fast då ska martina och fjalar oxå vara med tror jag ;D<3
då kansked et kommer bilder (: <3
vad ska jag skriva om ? de är ju super tråkigt och läsa sånt här hela tiden .. xd



godmorgon :D<3

hej :D
lite snabbt inlägg , ska snart gå till skoln :)
dirty dancer- usher (L) :D<3
haha kommer kanske bilder på kila sen ,
ha det bra
slänger in en bild ;)






i mean , i can be your girl and you my boy? :*

hej <3¨
elinne kom inte idag hon var sjuk..
så jag va med móa en stund , sedan skjussade ja och mamma min syster till kumla sen åkte vi till hööks
och jag visade vad jag önskade mig i julklapp:D
imorgon ska jag till pappa , får äntligen träffa min älskling då , har inte träffat kila på jättelänge , ska rida henne imorgon , kanske bilder kommer <3





Ridning med Bästavän & maria :)

hejsansvejasan :D
åkte buss till elinne idag , var hemma hos henne förre henne haha :D
sen bytte vi om oh drog till stallet
direkt tp ,
mötte maria då oxå :)
sen borstade vi lite snabbt , sadla och tränsade  :)<3
red iväg , Sjölunda-rundan :)
skrittade ett tah , sen trav , Elinne på en snälll travare som brukar va jättepigg , men inte nu , sen kommer jag och maria på tjocka fjordingar som e 22  och 23 år , och båda skit taggade xdd
 sen ville Elinne galoppera , men ja och maria tänkte vänta o skritta då ,
men det lyckades vi inte med , först tänkte ja korta tyglarna och hålla  in honom , men då for han i väg i galopp xD fick inte stopp på han och då tappade jag ju såklart ena stigbygel och skrek till elinne och göra halt  , då snubblade Cindy och det kom tp som en gnista eld från bakhovarna :o jätte läskigt ,sen skrittade vi.
sen red vi hem :)<3

några bilder kommer på bdb , fannyborjesson@bdb
men inte när vi rider men i stallet efter.

guld dag!

älskar dig bästaväään <3

imorgon kommer förhoppnings visel  elinne till mig :)n <3


jag kommer inte på ngn rubrik ;3

hejhej :)
idag var jag i skolan ;d
segt som vanligt..
sen vänta på bussen i tp 40 minuter , sen kom den , och jag och Elinne tog bussen till örebro
var vid resecentrum ett tag sen kom elinnes mamma (:
sen åkte vi till Hööks & Till häst
elinne köpte ridstövlar , jättefina :D<3

imorgon ska jag
ta buss till svennevad och 
 vvara med Elinne och jag ska rida aron och elinne dolly (: <3
sen mocka o fixa hö osidär (:
 kommer kke bilder oxå^^



elih bestfriend <3                           
                               

tell me something i dont know.

tjenis:D<3
var hemma idag som ni vet (?)
sedan senare var jag med julia när ja började bli pigg och frisk
OCH NEJ SKOLKAR INTE.
ska gå imorn
jag har inge o skriva om , förslag?


titta vad som kom på påsten igår!:D

hhihi , ni trodde det var ngt speciellt va?;)
-  lyssnar på ; daniel adams-ray - lilla lady ^^



): uä ʞsıɹɟ ǝʇuı ɹä ƃɐɾ

godmorgon :) ( 10.13)

skulle gå till skolan men vaaknade och mådde inte bra..
men imorgon SKA jag gå (:

intressant för er .. nja x)


jag saknar kila. inte träffat henne sen i onsdags :(((((<3


idag ska jag bara städa o sova o dator xD

sen ringa bästavän :D <3


kommer mer inlägg senare
:)


                                                                    
                         




fan vad du har förändrats .:(

˙ɥɔnɯ os ɯıɥ ʇuɐʍ ʇsnɾ ı

hej :)
dagen var bra idag (a
var sjuk imorse tp sen igår o fredag:(
sen blev jag frisk , hoppade in i duschen
sedan träffa emelie :D
http://emaeli.blogg.se/ )
sen träffade vi Joel :)
drog hem till emelie , flumade i webben
bilder längre ner i andra inlägg:D
heheh¨
iveckan ska jag :
måndag :  skolan, hem & städa och plugga , ja kul dag -.-
tisdag:   vet inte , skolan , sedan kke kila?
onsdag : vet inte skola,, kanske elinne / kila ?(:
torsdag : skola , kanske elinne/kila ? :)
fredag: skola , hem  till min pappa , kke vara med elinne (a)
lördag: kanske bio med elinne !:D
söndag: vet inte , kke elinne och kila / ngn av hennes hästar^^


heheh jag älskar min bästavän
hon har namnet elinne mickelsson <3                                                

jag är gjord av dina drömmar & du av mina marddrömmar (;

http://www.youtube.com/watch?v=qtgPH8vSFEA
seriöst *asg*
heheh :D <3













elinnemickelsson
jag älskar dig hårt!


fluum :P


hiss&dissar




hissen:
såååå sjukt snygga ! <3


dissen:

 tretorn ridstövlar utan snörning  inte snyggt.. lr vad tycker ni ?;)




hejhej

hej :)
stoooooooort  tack till www.Ponnymoppen.blogg.se som har gjort min fina header och desgin ! :')
följ hennes blogg!:)
 

             

ny blogg :D

hej , fixade bloggen här ist för bloggplatsen, de suger ju xd
men jag kommer få hjälp av www.ponnymoppen.blogg.se
med header och desgin^^
jag heter fanny börjesson :D
och är 11 år ,
jag rider en kallblodig travare(sto)
har ridit Kila i kanske två månader nu :)
hon är jättesnäll , kan bli väääldigt stark i skogen också får knappt stopp på henne då ;)
sen går jag tp på ridskola ( www.folkatorp.nu )
men ska sluta ..

nu kommer lite bilder på mig och kila :)





// fannybanny

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0