du och jag , vart tog det vägen? •

hej :)
förlåt för jag inte har bloggat..
inte orkat x)
men ska bättra mig!
juste har inte tagit kort på det jag fick . gör det sen inlägg kommer ikv.
var hos elsa igår . sen sov hon hos mig, kul!
sen åkte hon hem , jag skulle varit i stallet på eftermiddan med Sandra & Stina , men  kunde inte ta mig dit . :/
sen åkte vi en sväng till marieberg jag mamma & syster , igen !
syster handlade lite och mamma . inte jag , ska spara pengar ;)
och imorgon ska jag :
åka till stallet och rida Kila , antar att hon stått nu under julen så blir rida pigelin ..
och jennifer ska följa med också  , om hon kan .
hejdå , ska fota på det jag fick nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0