hejhej ;) <3



aja i helgen i fredags sov moa här , sen åkte hon o då drog ja och syster till marieberg ;D<33
köpte julklappar  på hööks & marieberg, de vill ja inte skriva vad de är men sen köpte jag en hjälmreflex :)
och ett par jeans på cubus (:
var på marieberg igår med Jennifer (:
köpte mer julklappar på marieberg , sen köpte ja ett par reflexchaps på hööks , mycke snyggare i verkligheten än på bild men ska ladda upp bilder iaf . sen provade ja vinterstövlar ja ville ha , men dom va alldels för breda där uppe fick tp in två händer ;/ så fick ta ett par andra , men dom va oxå jättesköna men hadeinte pengar kvar att köpa dom så dom la undan dom så åker pappa och köper dom idag ;D <3¨
sen köpte jag hästgodis som e som saltsten fast äpple smak på til häst :)

i veckan ska jag :
måndag ( idag) - - hemma sjuk , städa sen , e snart frisk tror jah.
tisdag: rida kila , skola
onsdag ; skola , kke rida om de passar , annars vänner (:
torsdag ; skola , kke elinne , kolla hennes blogg!´ 

www.cindysbabee.blogg.se

fredag : till pappa , skola vänner / rida
lördag: venne
söndag ; venne :P
 bild på mig så man ser byxorna o hästgodiset o chapsen o reflexgejejen äe där uppe dom krånglar bara så dom kan va dör uppe ;D <3


/fannyh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0