jag siktar mot toppen så långt jag kan nå.

hejhej ,
idag red jag bara ca 25 min ,i sommarhagen  sen fick martina rida lite där med.
kila var supeeeeeeeeeeeeer heeeeeeeeeeeeeet , och hon har vilat igår , men ändå hon var as het ..
så de vart inte så mkt ridet för jag fröös och hon var somsagt väldiih het..
24 minus grader!
imorgon blire mer ridning , i hope att det inte är så kallt!
glöömde skriva i förra inllägget vad soffan fick av mig hon fick iaf två borstar.
nos&nack luddet fick sitta på en svart grimma , super.
men det blir att sätta på henne den imorgon för vi tänkte göra det förut men dom var sååå uppspelta
och heta och busiga så gick inte så bra..
hehe.
fotade lite när ja värmde upp henne på snön o på kilas öroon (:*gick inte och rotera*
ni får en bild dom andra dampar..

sen var jag med martina och mockade och hämtade Fjalar ,Chanta och Zorillo<3 imorgon blire jullov !
den här e feeeeeeeeeeeett skön .

http://www.youtube.com/watch?v=OTya267fe1Y&feature=player_embedded (a)















fifan , trodde inte så om dej och det.
trodde vi var vänner .. till och med bästavänner
men nej så var det icke.
think i cant trust you ..
aha. får väl klara mig med andra vännerna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0