Sandra här

Hejsan
vem e då denna lilla sandra som skriver undrar ni säkert nu:)
jo jag är Fannys sysling och även kilas andra ryttare:)
Vill bara säga till er som komenterar massor elakt att kom upp till stallet så ska ni få rida kila.
jag har ridit kila snart 1år nu o innan det har jag tävlat mina egna hästar.
jag har väldigt mycket mera erfarenhet än vad dom flesta av er här inne har.(inte för att vara skryttig, jag har oxå saker jag inte kan men jag vet mina brister)
o tro mig att jag har sett fanny rida o om hon inte hade kunnat rida med det dära bettet hade varken jag eller kilas ägare låtet fanny rida med betet.
ni kanske ska komma o se henne rida innan ni dömmer någon på bilder.
sen (förlåt fanny) kan inte fanny allt heller MEN hon kan rida tillräkligt bra för att rida med det dära betet.
ingen kan rida perfekt, inte ens alla kända ryttare MEN alla försöker bli bättre.
det var allt från mig.
och nästa gång någon komenterar något dumt så var inte så jävla fega o skriv med namn:)
tack hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0