my day on monday :)

hejhej ,
kila var i lösdriften när jag var där så passade på att mysa lite och mocka , sen gick hon ut och d stängde jag in mig där för att om alla andra hästar kommer in är dom i vägen haha
och då ville ju såklart tratten , kila och flisan in så dom började bocka mot varandra och småstegra ( inte kila med ngn av de andra)
så då släppte jag in dom istället och fixade höpåsar och soppade tills martina kom , så då åkte vi till hennes stall o mocka o så vidare haha medans hon hämtade vildarna så satt jag i sadelkammaren och åt betfor
aja sen när jag kom in
så käkade ja o duschade aja sen kom pappa och sis och dom hade hämtat posten och då fick jag ett brev där det stog till fanny börjesson
så öppnade och de var tre fina teckningar från stina och ett brev , urgulligt! blev verkligen tårögd.
älskar dig stina<3
nästa gång vi ses kan du få ditt kort!
love  you bestfriend (L)


(om ngn tar illa upp har jag typ 4 bästavänner , stina , madeleine , viktoria ,aja och n¨ågra fler.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0