du var mitt allt , ja du var hela min värld.

hej!
haha
blev inget stall med elin idag , för mamma känner ju typ dom som vi skulle till och då ringde hon dom och så , och vi fick inte börja förens han hade kommit hem och han skulle typ komma nu vid 5-6 och då hinner vi typ inte för pappa skulle ju typ hämta mig mellan 6-7 tror jag.
så det får bli nån annan gång när jag är hos mamma eller något sånt
aja , sen nu har man bara varit hemma , btw titta vad jag hittade på facebok
Sluta kalla Justin bieber för Justin Bäver.

Det är förolämpning för bävrarna !! Kopiera och klistra in på din logg.
haha så jävla klockren !

aja , lägger upp några fler bilder från stallet igår .


kommer försöka börja med att skriva fannybörjesson eller något , har märkt för ett tag sedan att en persson har andvändt mina bilder utan frågat .


bebis<3



fjalar , kilas son <3


stallets outfit !
tjock tröja stickat skit (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0