bilder som madeleine fotat<3 copyright på alla , ser ja ngn annan som har dom blir jag fett arg :*

tratten och flisan <3

 

flisan

 

hehe ja o tratt igen , igga mig xD

jag och bäääbis <3

bäbis<3

 

jag o bäbis <3

bääbis<3

 

bääääbis , you make me happy

 

stensötans rose'n rose ( tror ja de stavas xD )

bebis , kolla hennes mule   den e underbar :D<3

 

hahha kila dont like madde xD

bäbis <3

jag o tratt<3

finaste bäbis

jag och bebis<3

för dom som missat så körde martina& marcs trattis ;*

i maddes stall , Olympia<3

 

candy<3

haha ja har sjöngt på candyshop hela tiden i stallet xD

jag och olympia

 

skriver lite om dagen

¨red kila barbacka i paddocken  fast skrittade & travade bara för

var inte så bra underlag.

sen var vi hos mig , sen åkte vi till madde  , hämtade

olympia och madde ville rida barbacka så fick göra det igen haha :d

fast madde och uppsittningar , INGEN VACKER SYN!!!!!!!!!!!!

haha men fick knuffa upp henne en gång ,

men madde gick om kull me olly för ett tag sen hon stegra och fall bakåt på ett ställe på ridbanan och madde hade ej ridit på typ 3 månader för hon har inte haft tid..

så hon var lite nervös och det kände ju olly och så det gick inte så bra ,

då fick jag hoppa upp , det var rätt hårt på underlaget där med så gick bara skritt och trav typ :)

fast hon var rätt seg , men det gick bra för mig, imorgon kan vi inte rida henne för melanie ( deras medryttare) har henne .:/

och jag kom upp på henne på första försöket , haha :D! och madde är ändå typ 10 cm längre än mig :P

på tisdag ska jag rida med martina , sen ska jag med madde till ridhuset på onsdag sen rida på lördag.

nu orkar jag inte skriva mer , haha

hejdå!

/ fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0