hejhej sandra här:)

hejsan alla glada, roliga människor:)
fanny vet inte om att jag har loggat in på hennes blogg:) men jag tycker hon har skrivit så dåligt dom senaste dagarna så jag tänkte skriva lite;)
idag och igår hade jag kila<3
igår skrita jag kila till ridhuset och tänkte rida lite dressyr men det var en annan tjej där som hoppa så då blev hon supertagad så jag hoppa lite oxå:)
blev typ bara 40-50cm då jag inte ridit så mycket på sista tiden då jag har varit skadad och jag har inte hoppat med kila sen lucia uppvisningen.
idag så skritta jag oxå till ridhuset och idag red jag dressyr:)
hon gick SKITBRA:) hade glappa tyglar och red verkligen med sätte o ben:)
aldrig har hon gått så här bra:) hoppas det fortsätter gå så här bra:)

imorgon ska jag oxå rida henne och då blir det en utetur :) lite galopp i skogen e roligt:)
sen på tisdag och söndag ska jag oxå rida:)
på tisdag tror jag det oxå blir ut i skogen och söndag blir nog hoppa:)

sen e det skönt för martina klippte kila idag igen:) jag klippte ju henne typ i början av vinterna men det har ju växt ut igen o hon blir så svettig så det blir skönt nu:)

aja det e allt för mig nu, ni får säga till fanny att uppdatera mera;)
sen ska min egna blogg komma igång igen men ska bara göra dessign klar först då det inte blir något bra tycker jag hehe kramhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0