HEJSAN HOPPSAN FALLERALELA

HEJHEJ :D
idag kom bästavän madeleine hit , vi hade det grymt mysigt ;)
hon skrev en liten gästbloggning men det försvann för internet dampade och det sparades inte i utkast så hon får skriva om det på onsdag :D
idag i skolan var det helt som vanligt , men på första rasten gungade jag , och gungan e så här as nära marken och då skulle jag luta mig bakåt för att få mera fart , men då gjorde jag kullebyta och släpade huvet i marken och det var typ is där :/
gjorde så fruuuuuktansvärt ont!
vart jätte yr och mådde illa , trodde jag hade fått typ hjärnskakning men Elin hade alvedon med sig som jag fick en av , då vart det bra :)
så fick slippa idrotten för var lite yr fortfarande..
sen gick jag hem och städade lite snabbt , sen ringde madde och jag gick och mötte henne vid skolan
och sen gick vi hem till mig , flumade lite och satt vid datorn , sen gick vi typ till skolan och fotade massa med hennes systemkamera ,sen gick vi en liten promenad sen gick vi hem och fotade vatten och massa grejer , fotade med ett nallepuh glas också men det ramlade så det gick sönder x) :_/
haha sen gick vi till affären och madeleine köpte en Japp , och så köpte vi två monster, mums!
sen kollade vi på en film sen åt vi lite tacos :*
sen typ gjorde vi inte mkt satt och pratade lite , sen ringde hennes mamma och skulle snart hämta henne , då gick vi till affären och väntade där och snackade lite ;)
sen när maddes mamma kom (20.30 typ .) frågade hon om jag kunde komma till henne på onsdag och det gick!
så tar buss till madde på onsdag , då ska vi troligen rida ut elr på ridbanan på Olympia och lillaplutten ^^
fotar då ofc , gör vi ;)
och bilderna lovar jag att ni får imorn dom som vi fotade idag , för hon hade ingen sladd med sig så vi kunde inte föra över dem på min dator så hon skickar dom typ imorgon ^^
vi hade det verkligen bäst :')
det var allt för idag
puss!
/ fannyb'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0