men tjena snygging ? ♥

hej !
idag har jag typ slappat ,
sen åkte jag till mamma och duscha å massa,
sen åkte vi till hööks , skulle ju köpa väst , men finns såklart ingen som passar mig.
så kollade runt lite där , köpe inget iaf ,
sen åkte vi till Till Häst , kollade bara lite där med,
sen åkte vi till max , jag var så sjuukt sugen på milkshake så köpte det och ngn supreme Jr .
efter det åkte vi till Stallstugan , hittade en väst där som jag ska spara till .
köpte inte den idag för marie skulle på bio så vi hann bara kolla runt & prova ,
det var ju egentligen stängt men vi känner ju dom så ^^
imorn blire rida kila!
har min gamla data nu för mamma har tatt bort allt virus skit så den e typ bra nu , ska kolla om den samarbetar
med kameran . sen måste jag ladda ner picasa igen ..
ni får en bild på kila & flisan sen i somras , för att jag saknar sommaren såååååååååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0